|
Tweet |
Sinop ve Boyabat genelinde son günlerde art arda yaşanan motosiklet kazalarına bir yenisi daha eklendi. Boyabat Adnan Menderes Bulvarı üzerinde seyir halindeki bir moto kurye, aniden yola çıkan yayaya çarpmamak için manevra yaptığı sırada motosikletin kontrolünü kaybederek devrildi. Kazada yaralanan kurye hastaneye kaldırıldı.
Boyabat'ta trafik hareketliliğinin yoğun olduğu caddelerde motosiklet kazaları durulmuyor. Edinilen bilgiye göre kaza, 22 Haziran 2026 Pazartesi günü akşam saat 20.00 sıralarında Adnan Menderes Bulvarı üzerinde meydana geldi.
Boyabat'ta bulvar üzerinde seyir halinde olan ve paket servis hizmeti verdiği öğrenilen kurye motosikleti, aniden yaya geçişine giren bir yayayla karşı karşıya kaldı. Yayaya çarpmamak için ani refleks gösteren ve panik yapan kurye sürücüsü, direksiyon hakimiyetini kaybetti.
Kontrolden çıkan motosiklet sert bir şekilde yola devrildi. Motosikletin sürücüsü kurye, düşmenin etkisiyle yaralandı.
Kazayı gören çevredeki vatandaşlar ve esnaflar hemen yaralı kuryenin yardımına koşarak durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine kısa sürede polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekipleri, yaralı kuryeye olay yerinde yaptıkları ilk yardım müdahalesinin ardından ambulansla Boyabat Devlet Hastanesi Acil Servisi’ne kaldırdı. Hastanede tedavi altına alınan kuryenin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Denetimler ve Uyarılar Artıyor: Yetkililer, hem motosiklet sürücülerinin hem de yayaların özellikle ana caddeler ve bulvarlar üzerinde çok daha dikkatli olması gerektiği konusunda uyarılarda bulunurken, kazayla ilgili inceleme başlatıldı.
