|
Tweet |
Boyabat ilçesinde bugün öğleden sonra meydana gelen motosiklet kazasında bir kişi yaralandı. Kaza, Boyabat Adnan Menderes Bulvarı üzerinde saat 16.30 sıralarında gerçekleşti.
Edinilen bilgilere göre, Oktay İ. (20) idaresindeki motosiklet, seyir halindeyken sürücüsünün direksiyon hâkimiyetini kaybetmesi sonucu yol kenarında park halinde bulunan bir otomobile çarptı. Çarpmanın etkisiyle otomobilin arka tamponunda maddi hasar meydana gelirken, motosiklet sürücüsü kazada yaralandı.
İhbar üzerine olay yerine kısa sürede 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan yaralı sürücü, Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesi Acil Servisi’ne kaldırıldı. Hastaneden alınan bilgilere göre, Oktay İ.’nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Yetkililer kazayla ilgili inceleme başlatırken, sürücülere özellikle şehir içi trafikte dikkatli ve tedbirli olunması çağrısında bulundu.
